Bu Blogda Ara

10 Şubat 2013 Pazar

BELKİDE





Hatırlattığın için üzgünüm, unuttuklarımı. Hiç unutmamam gerekenleri.  Müteşekkir mi olmalıydım. Belki de… Ama üzgünüm sanırım yinede…
Temiz bir kalp değil benimki.  Ondan hayıflanmam. Sevmemeliydim bu kadar  değil mi?
Suçumu kime atsam üzerimden zamana mı? Hatırlattın diye sana mı?
Kalmasın bu ağırlık bende al bu suçu üzerine son defa. Artık dönüş yok yine, bari senden bileyim.
Saçmaydı belki de denemek, yeniden … pervasızlık deyip geçmek zor.  Algım mı azalmış ne?
Neyse sağ ol yine de, hatırlamak zor gelse de. Tabiatına uydum eşyanın yine. Suç senin değil unutkan bünyemin. Nasıl unutur insan yalnız geldiği gibi yalnız gideceğini. Almıştım yedeğime oysa emeğimi.
Kaldı mı yine buralarda ? Al ve git sadece başını, yine uzuyor yollar…  Anılar yük yapar alamazsın demiştin. Anladım ki uymamışım öğüdüne.
Hatırlattığın için üzgünüm, unuttuklarımı … teşekkür  mü etmeliyim? Belki de...  Ama üzgünüm sanırım yinede…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder