Bu Blogda Ara

29 Haziran 2011 Çarşamba

KUSURA BAKMAYIN




Kusura bakmayın sevdalarım, hiçbirinize yaranamadım.
Kimi zaman ben bıraktım, kimi zamanda tutunamadım.
Zihnimi kemirmedi hiç bir zaman kelimeler
Ne düşündüm ne de dur duraksız yazdım.

Şekil vermedim balçıktan heykellere..
Hep hazır biblolara taptım.
Seni tanımadan önce diye başlamadı cümlelerim...
Önceden de şimdi de pervasızdım.

Kaçamak saatler kovalamadım sevdalarıma...
Hep uzun zamanlara yaydım.
Hiç hasret çekmedim vuslat akşamlarına...
hesaplamadan geçen, bir parça ömre saydım.


Altta kalır sanma eziyet çekmez nefsim...
Hep ben yüzsüzdüm hep ben kaçtım.
Şekil vermedim nazik ellerimle hiç bir heykele
Hep hazır biblolara taptım...

1 yorum:

  1. Şiir denemesi galiba,oldukça hoş,duygulu ifadeler yer almış, inşallah devamı gelir, yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil